Kızım 3 gün sonra 8 aylık olacak ve bugün emeklemeye başladı 🥰 desteksiz oturuyor, kollarından tutunca ayağa kalkıyor ve adım atıyor ama henüz kendi bi yerden tutunup kalkamıyor desteklemem lazım yani. Şimdilik 2 tane dişi var ve galiba diğerleri yolda, ağzı çok akıyor. Baba dede dada diyor, son 2 aydır asla bensiz duramıyor tanıdığı insanlara dahi gitmek istemiyor yapışık ikiz gibiyiz şu sıralar 🥰♥️ Uyku düzenimiz çok şükür iyi gündüzleri 2-3 kere uyuyor. 20:00-23:00 arası gece uykusuna geçiş yapıyor kesintisiz sabah 7-8 kadar uyuyor 🤲🏻🥰