ksm20 Kızlar buradan bahsetmiştim 4 buçuk aydır geçmeyen makat çatlağım var. Son gittiğim doktor locafen verdi. Prospektüsünde emzirenlerin kullanması tavsiye edilmez diyor. Kullanan var mı ?
hasibe04 ksm20 ben kullanmıştım canım doktor bi sorun olmaz demişti ma kremden çok ben sıcak oturma banyosu ve kantaron yağı sürmüştüm o daha iyi gelmişti