Merhaba anneler emziği bıraktık ama öğle uykusunuda bıraktık😪20-25 dk uyuyor uyanıyor uyutmam 1 saat her neyse. Mamayı bıraktıracağım gece beslenmesi yapıyoruz 1 max 2 kez 18.5 aylık kızım hem gündüz hem gece komple kesmek istiyorum gece uyanınca su teklif ederek atlatmaya çalışacağım ama uyandığında ve uykuya geçerken ne vereceğim süt arayacak tecrübeli anneler yorum yazabilir ki