eymenayazmom By by alkış tüm hayvan seslerini ve fil at ayı diyor kuzeninin adını anne baba dede diyor ve bilinçli diyor bunları al götür gelir gitti gel by by diyor öpücük atıyor dediklerimizi anlıyor bunlar normal mi yeterlimi sizlere sormak istedim sizinkiler nasıl
gg3848 eymenayazmom bence yeterli benim bebeğim kız 80 den fazla kelimesi var bir de basit iki cümle kuruyor anne aç anne gel gibi
mercankus eymenayazmom benımde kızım 14 aylık hepsını yapıyor kelime olarak da anne baba dede abi acıdı hadi kendınce de soyledıgı şeyler var ne zaman tam açılır bende onu beklerım😀
balbyrk eymenayazmom o sırada 16 aylık olup 5 kelimeyi zor söyleyen oğlum ahahahahsh maşallah bence çok iyi🧿
Pamukhanim_ eymenayazmom bence yeterli 18 aylık tam kızım 60 ın üzerinde kelimesi buraya gel, mama yiycez, hadi gel, baba gitti, kedi git gibi 2 lı cümleleri var dediğim herşeyi anlar yapar.
gg3848 demir2606 hahah şöyle ben başta hatıra kalsın diye her söylediğini ekliyordum listeye söyleme şekliyle falan kızıma hatıra defteri gibi bir şey yapıyorum en son 60 kelimeyi falan geçti yoruldum bıraktım bu kadar hatıra yeter diyerek😂 ama üstüne bayağı bir şey söylemeye başladı 80den fazla da olabilir ortalama olarak söyledim