Merhaba sevgili anneler🌸
Yeni bir güncelleme ile geldim😅 oğlum kelime konuşma anlamında iyi ancak son zamanlarda cümle kurarken ııı annee ııı hani düşünüyor o oralığı tamamlamak için gibi heyecandan kelime seçemiyor sanki umarım anlatabildim😅 Sizde de oldu mu ne zaman geçiyor