ozlem0303 eğer daha dengesini kuramıyorsa anca seneye binebilir. Çünkü yön kontrolü zor biraz, direksiyonu dönerek yön kontrolü verilmiyor sağa doğru baskı yapıyorsunuz sağa gidiyor, sola doğru eğiyorsunuz sola gidiyor. Oğlum 2 yaşındayken almıştım, eğer süremeseydi iade ederdim. Ama o bende daha iyi kavradı, sağa dönerse kendini sağa veriyordu. Şuan çok keyifli sürüyor hatta ayakkabı yırtmışlığı bile var o kadar ki zevkli sürüyor.