Kızım 57 günlük gaz problemimiz vardı. Birkaç farklı marka denedim. Sonunda bizde Bebelac ile çözüme ulaştık. En önemlisi gaz problemimiz azaldı. Geceleri gaz sancıları ile ağlayan bebeğimin şimdi uykuları daha rahat geçiyor. Kaka probleminide çözeceğini düşünüyorum. Tavsiye ederim.