suletosunn Ben malesef bebeğime hiç süt veremedim göğüslerinmden ameliyatlıyım sütüm olmadı pek o yüzden önce hipp organik combiotic denedim kabız yaptı ayrıca doymuyordu sonra optipro denedim bebeğim gaz bombası oldu 4 gün deneyebilir kabus gibiydi sonra sma comfort a geçtik ahhh tam hayalimdeki mama gaz yapmadı kilo aldırdı kakası düzene bindi ama gel gelelim kocaman ankara da mamayı bulamıyorum şimdi ben bebeğime hangi mamayı vereceğim 2 aylık ve kolik bebeğim lütfen yorumlarınızı bekliyorum…
Hiilyuss suletosunn canım öncelikle sütün kimseyi ilgilendirmez kendini suçlama açıklama da yapma ❤️ internetten toplu alabilirsin. Bir de aptamili denemeni öneririm diğer saydıkların da bize aynı gaz ve kabızlık yapmıstı aptamilden memnunduk. Bebelac da iyi gelmişti
minikserra suletosunn golden goat kullanıyorum bebeğim 7 aylık oldu 4 aya kadar her markayı demedim em yarayan gaz yapmayan bizde golden goat oldu
Minikyavruum suletosunn ay benim bebekte 2 aylık hipp kabız yaptı ve gaz sorunumuz var hangi mamayı kullansam bilemedim arsştormadaum
minikserra suletosunn evet tek çeşit zaten sadece keçi sütlü. Hiç gaz kabızlık yaşamadık. Hipp kusturdu kilomaldırmadı sma acillik etti öyle bi gaz yaptı aptamil ve bebelac kabız ve gaz sorunu yaptı.
zh9 Hiilyuss kaç aylıkken normal aptamile geçtiniz bende pronesro kullanıyorum bebeğim 13 aylık geçme nedeniniz nedir
hilallkk Benim bebeğimde 4 aylık sadece emiyo ayda 500 gram anca alıyo hipp mama aldım köpüklü kaka yaptı alerjiden şüphelenip evolvianın alerji mamasını aldım tadını beğenmedi ve bi daha hippi de içmedi biberonu ağzına bile almıyor farklı bi mama daha denemek istiyorum ama hangisini kabul etme şansı yüksek sizce
hilallkk suletosunn doktorda aptamil yada sma dene dedi ama hangisini kabul etme şansı yüksek bilmiyorum
Minikyavruum Golden goat için folik asit eksikliği var dedi doktor bana diğer herhangi bir mama olur dedi Aldım golden goat kullanamadım bekliyor
Minikyavruum hilallkk Allah Allah 2 tane optippp var elimde seri numarası uygun olan versem mi acaba ama chatcbt ye sordum gaz yapabilir dedi sma için ben Aptamil presyno vermeyi düşünüyordum