Merhaba kızlar.6 aylık bir kızım var ve ciddi anlamda beni rahatsız eden bir alışkanlığı var.Özellikle beslenirken saçlarını çekip koparıyor.Ne yaptıysam bıraktıramadım ve malesef canı da yanmıyor çünkü saçlarını kopardıktan sonra ağlamıyor.Aslında alışkanlık mı yoksa şu sıralar diş çıkarma sıkıntıları yaşadığı için mi bunu sıklaştırdı anlam veremiyorum.Neler tavsiye edersiniz bu konuda bana ?