6 aylık oğlum var ve başından beri meme de uyuyor bundan dolayı da gece 15 16 kez uyanıp memeyi ağzına verdiğim an uyuyor. Evde 6 emzik var doğduğundan beri her yolu denedim maalesef almadı. Okulların tatil olmasını da fırsat bilerek bu hafta uyku eğitimi vericem nasıl bir yol izlemeliyim. Önce sallayarak, gezdirerek vs uyumaya geçip sonra mı bağımsıza geçmeliyim yoksa direkt bağımsız uykuya mı alıştırmalıyım. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi lütfen