25 yaşındayım hamile kalmadan önce zaten şekerim vardı ilaç kullanıyordum. Hamilelikte insülin kullandım ve yüksek tansiyon problemi yaşadım hala devam ediyor güçlü ilaçlar kullandığım için bebeğimi sadece 1 buçuk ay emzirebildim.
Hem şekerin hem tansiyonun kilodan ve yaşam tarzından kaynaklandığını düşünüyorum hamile kalmadan önce 30 kilo vermiştim şimdi tekrar geri aldım hepsini. Bebeğim 3 aylık kilo vermek istiyorum ama asla motive olamıyorum kendime engel olamıyorum aslında ilaç kullanmaya tekrar başlasam belki daha iyi olacak en azından ilaç kullanırken tok hissediyordum. Asıl sorum kilo verip bu illetten kurtulan oldu mu aranızda çok korkuyorum hayatım boyunca bununla yaşacağım diye 😞