OzcaNimet Fkiklim Fkiklim bence de şu dönemde hastahaneye gitmek çok mantıklı değil. Bizim gittiğimiz doktor profesördü. Özel muayenehanesi vardı oraya götürüyorduk. Nerede oturuyorsunuz? Belki sizin orada da özel muayenehanesi olan bir doktor vardır.
Fkiklim OzcaNimet özelde olsa suan her türlü dısarı cıkma fikri beni rahatsız ediyor izmirde yasıyorum
OzcaNimet Fkiklim o zaman şu dönem geçene kadar idare edeceksiniz bir şekilde. Geçmiş olsun inşallah biran önce geçer :)
tgbmhr Deletedmom277 süt alerjisini bu yöntemle aştık yumurta denemesindeyiz. çok yoğun egzama tepkisi vermedikçe devam ediyoruz diyet açmaya
Deletedmom277 tgbmhr kızım yediği an da anafilaksi geçirir. Biz yanımızda adrenalin iğnesi taşıyoruz. Atlattıysa ne güzel çok seviniyorum alerjisi geçen bebek görünce. Sadece cilt tepkili mi bebeğiniz
tgbmhr Deletedmom277 sizin durumunuz farklı tabi alerji tedavisi her bebeğe farklı uygulanabiliyor bağırsak tepkisi vardı o ekgıda ile toparlandı cilt tepkisi devam
Deletedmom277 tgbmhr Doktorunuz Bülent Şekerel mi ? bizde 3 tepki de var. Aynı zaman da çimen toz yün kedi tüyüne alerjisi var. Bir bana alerjisi yok sağolsun 😅
tgbmhr Deletedmom277 Doktorumuz trabzonda ama Bülent Hoca nın yöntemi seklnde ilerletti bizi önceki doktorumuz 1 yıllık katı diyet vermişti hiç gelişme olmadı farklı alerjenlerde eklendi
linakusunannesii simgecan bende anlamadım öyle söyledi ama netten süt ürünleriyle alakalı olarak duydum bende
tgbmhr Deletedmom277 gittiğimiz doktor Fazıl hocaya bağlı oluyor zaten ona danısıp konusuyorlar öyle tedavi uyguluyırlar
Adlk linakusunannesii benim kızımda çıktı süt ve süt ürünlerine karşı dana eti ve yumurta kesinlikle tüketmiyorum