alparslan38 İyi akşam kızlar nasılsınız ben çocukları uyutuyorm şuan hiç iyi deilm eşimin telefonunda uygunsuz videolar gördüm eşim gece çalışıyor gündüz de evde uyur bn dün vicdan azabı cekiyodum sıcacık yatağında yatamiyor bizim için çalışıyor die ama o başka kadınlara bakıp zevk almış adetim bikac gündür yapmadk normalde cinsel hayatımız normaldir ama eşim çok düşkündür sabah gördüm ilk başta işten yanımdaki çırak izlemiş dedi sonra uyanınca sordum bana bağırma falan dedi sonrada itiraf etti düştüm bı hataya affet özür dilerim vs die konuştu napmam lazm nasıl bir tavır sergilemekyim çok üzüldüm kırıldım en son 2 sene önce görmüştüm bidaha hiç yapmamıştım böyle şeyler dün yine yapmış sabah görünce delirdim resmen
ezgi1212 alparslan38 çok onur kırıcı tabiki haklısınız ama yapçak bişi de yok gibi hani kırıldıgınızı belli edin hayatınıza devam edin kendinize zehir etmeyin hayatı boşverin
tsf alparslan38 gerçekten bu erkeklerin bu işleride yani kendimi sizin yerinize koyyayim bu duruma uzulmezdim belki eskiden olsa uzulebilirdim ama bunlar iflah olmuyo sıkıntının bizde olmadığını çok iyi çözdüm o yüzden uzulmezdim ama kadinlikta yapmazdım madem öyle izlediği kişiler yemeğini yapsın çamaşırını yikasin valla kahvemi alır köşeme cekilirdim ya da beni dinlemeyin bı erkeği elinde tutacak enerjim ve sabrım kalmadı uzulemiyorum bile
moonrisekingdom alparslan38 ben bu konuda çok şaşırıyorum ya burada hep görüyorum yazanları yorumlar da hep destekleyici tarzda yanlış anlamayın sizi eleştirmiyorum ama izleyince ne olacak ki? Benim eşim de hep izliyor söylüyor da bana ama umrumda olmuyor yani arada çok afedersiniz boşalmak için izleyebilir bence çünkü benim zaten küçük bebeğim var ayda 3-4 kez birlikte olabiliyoruz genelde adam diğer günlerde napsın valla herkes dery ediyor ama ben hiç anlam veremiyorum bunu seni sevmediği için yapmıyor ki ne bileyim🤷🏻♀️ ben mi çok genişim sizler mi çok takıyorsunuz anlamadım
alparslan38 ezgi1212 konuşmuyorum onunla kirildigimi anlasın die cok üzüldüm çünkü ben akşama kadar iki çocuk bina ev işleriyle uğraşırken oda işte çalışıyor sanıyorum
ezgi1212 alparslan38 yanlış anlamayın ama konuşmamak çözüm değil bence çocuklar uyuduktan sonra yada müsait bir zamanda konuya aydınlık getirin neden yaptıgını sorun vs vs
rachelgreen_ Evet yanlış bir şey ama koskoca adam, buna bu terbiyeyi siz veremezsiniz ki. Aşırı tepki çözüm değil bence. Güzelce konuşun, sınırlarınızı net belli edin. Sonra Konuyu da tamamen kapatın. Sonrası artık ona kalmış.
Deletedmom_789 Bende aynısını yaşamıştım yapmayacağım vs dedi uzun zaman geçti sonra yine görmüştüm acayip soğumuştum bayan kavga ettik konuşmatın bence sürünsün
alparslan38 mommmmmmm haklısınız bundan sonra çocuklarım için yaşayacağım bilmiyorum sanki bianda bısey oldu ve soğudum o hareketinden sonra
tsf mommmmmmm 3 yıldır evliyim kocamdan memnunum böyle bir durumla karşılaşmadım açıkçası ama kadınlık yetilerimi kaybettim dişil enerjimi yitirdim düşünmem yetismem gereken o kadar çok şey var ki böyle bi duruma dertlenemezdim ama hiçbir şey de yapmazdım kadınlık vs çünkü bu erkekler değer bilmiyorlar hanımlar eşimin yapmamış olması yapmayacağı anlamına gelmiyor
mommmmmmm tsf bravo valla böyle kendi değerini bilen kadınlara hayranım ben bu düşüncelere sahip olana kadar çok bedel ödedim
tsf mommmmmmm aslında güvendiğim çok şey var eşimde bilir maddi gücüm özgürlüğüm ve bir kadinligim olduğunu eşim bilir genel olarak saygılıdır bu yüzden anında sepetleyebilcegimi çok iyi bilir o yüzden dertelenmiyorum galiba ama bu imkanlarim olmasa uzulurmuydum sanmam yine gururum ağır basar hayatı zindan ederdim valla edin ya gram acimayin görevlerinizi yapın çekilin kenara parasımı var harcayın yorgun mu masajmi istiyo geçin karşısına kahvenizi için hastami gecmis olsun iyilesirsin bir iki güne diyin valla hayat kaliteniz artar