Kızlar oğlum 8 gün önce sünnet oldu 7 gün boyunca bardak koyduk doktorun tavsiyesiyle bardağı bantla sabitledik haliyle bant cildini tahriş etti diye düşündüm sudocrem sürdüm hep bantın geldiği yerlere ama dün bir anda sadece fotoğrafta görünen tarafı böyle oldu daha az pembeydi sudocrem sürdüm biraz havalandırdım ama bugün bu şekilde daha yoğun ve daha pembe çocuk doktorumuza attık Hametan ve travazol sür dedi günde 2 kere bugün sürdüm ama neden böyle oldu acaba ve testisinin üstünde de var alt tarafında da var başına gelen var mı bu durum çok moralim bozuldu buraya nasıl fotoğraf yükleniyor bulamıyorum :(((
1.