minikpatate o ayları hatırlıyorum. yenidoğandan sonraki en zor zamanlardı ama her şeye yetmeye çalışınca hem kendimin hem bebeğimin stres olduğunu fark edince ipleri biraz saldım. önceliğim çocuk dedim ve ev işlerini asgari düzeyde yaptım. bikaç ay sonra da tekrar bi düzen oturttum. size şu an ne iyi geliyosa onu yapın. ben ev dağınıkken pisken mutlu olamayan bi insanım ama o dönem bunların hepsinin aynı anda mümkün olmadığını kabullendim, hala zor mizaçlı bi çocuk sayılır zaten ama büyüdükçe kolaylaştı