callainas ben ilk başlarda sadece 2 kere biberonla vermiştim bizim 40 ın dan sonra meme reddi oldu 4,5 aylık olana kadar sağıp verdim zar zor memeye döndürdüm şu an çok şükür emiyor emzik tutmuyor bazı geceler (sadece gece) sağdığım sütten veriyorum bu şekilde meme reddi bir daha yaşamadım ama emiyorsa böyle bir riske girmeyin aylarca sağım yaparak besledim çok zordu🙏🏻