Öyle bir meme reddi ki adeta nefret ediyor. Sütümü sağıp veriyorum. Pes etmek istemiyorum ama sanki üstüme aliniyorum içten içe beni istemiyor gibi hissettiriyo bu durum. Emziği çekip memeyi veriyodum tutuyordu memeyi şuan ağlıyor çek memeni bana emziği ver diyor sanki. Meme yaklaşınca bile ağlamaya başlıyor morali bozuluyor. İçimi dökmek istedim çok yordu beynimi işim gücüm meme oldu midem bulandı o emecek diye diğer meme akıyor batıyor sutlaç gibi oluyorum. Bitiyo mu bu ya bitiyor deyin lütfen.