Arkadaşlar 23 günlük bebeğimde burun tıkanıklığı var rahat nefes alamıyor gibi 3-4 gündür de yoğun gaz sancısı çekiyor Google de burun tıkanıklığı ile alakalı olabileceği yazıyor bilgisi olan bu durumu yaşayan var mı ?Acaba burnundan kaynaklı mı hava yutuyor