Merhaba kizlar 6 buçuk aylık bebeğim var. 1 aydır ek gıdaya başladık. Mamajo suluk aldım ısırıyor ucunu dişlerini kaşıyor. Biberonla su veriyorum onu da aynı şekilde ısırıyor ve üstünü ıslatıyor. Su içmeyi sevmiyor sanırım.
Munchin bardak suluk mucize bardak olarak geçiyor ondan alsam içerebilir mi acaba deneyen var mı.
Normal bardağa çok hevesli ama onu da hep üstünü ıslatıyor içemiyor bu bardağa şans versem mi