kelebekay Selamlar canlar, emzirirken ne yapıyorsunuz? Telefon veya televizyon bakıyorum. Bebek çok küçük maruziyeti artıyor ama sıkılıyorum da sürekli kucağımda. Siz nasıl vakit geçiriyorsunuz?
organikirmik kelebekay yenidoğan zamanı kitap okuyordum telefondan ya da dizi izliyordum. Şimdi de ya dizi izliyorum ya oyun oynuyorum
Pamukhanim_ kelebekay 1 ay önce bitirdim ama foruma girerdim veya reels kaydirirdim. Bazen gözlerimi kapattığım bile olurdu 😅
kelebekay organikirmik kitabı ben de düşünüyorum ama nedense emzirme zamanı hep bir panik hemen meme vereyim telaşı oluyor 😁 podcast dinlemeyi denedim dün
kelebekay Pamukhanim_ Mariposa Aynı döngüdeyiz demekki 🙊 emzirirken bebeğinizle bol bol bakışın sadece onunla ilgilenin gibi içerikleri gördükçe vicdan azabı çekiuordum
gzaydnlgm_034 Çoğu zaman yanıma almayı unutuyorum ama kitap okuyorum🙂 maalesef telefona bakıyorum dizi izledim yeni bitirdim