Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu ama özellikle diz kapaklarım sürekli ama sürekli ağrıyor hiç normal değil resmen yürümemi etkiliyor artık vücudumun her yeri inanılmaz ağrıyor nedenini bulamıyorum sizde de böyle mi dinlensem bile uyusam bile asla geçmiyor