Pnar2309 ay o kremi üretenler taş olsun iğrenç bir krem yaa. Sadece akşam çok çok küçük nohut kadar sürmeniz lazım. Her gün yastık kılıfını değiştirmeniz lazım. Cildi soyuyor, kızartıyor mahvetti benim yüzümü. Kremi kullanmadan önce yüzüm daha güzeldi