fatma54_ Selam kızlar 12 aylık bir oğlum var yaşım 34 ikinciyi düşünüyorum bu aralar ama çok mu erken bilemiyorum malum yaşımda çok genç değil
sengul34 fatma54_ henuz cok kucuk emmiyor mu bende iki cocuk annesiyym yasim 32 biri dhaa 9 aylii digeri de 3. Bucuk az daha bekle bence destek opm varmi
hghg fatma54_ bir yerde görmüştüm ileriki dönemde yaşı yakın çocukların ergenlikleri çakıştığı zaman zor oluyormuş o dönem. 4 5 yaş fark olsun diyorlar ama bu tercih yinede size kalmış tabiki. İstiyorsanız neden olmasın 😊
dilemma Yani buna en iyi siz karar verebilirsiniz.O enerjiyi kendinizde buluyorsaniz neden olmasin :)