KLORAK Esrayd benim kızım da tüylü ve bi doktor (takipli oldugumuz degil) hormonaldir bu yaşta ergenlik olmaz demişti demek ki oluyormuş sizinle öğrendim teşekkür ederim, brnde kızımı takip edeyim özel bölgelerinde yok ama yine de bilmekte fayda var
esmaayeldann Esrayd kuzenimin kızındada aynı belirtiler vardı erken ergenlik için ilaç vermişti doktor şuan malesef çok yaygın
Esrayd simseklivekalpli çocuğunuz kaç yaşında şuan ne kadar süredir takip oluyor? Keşke özelden konuşabilsek
busebkbdy Esrayd belki onunda etkisi olmuş olabilir. Doktorunuza danıştığınızda bunu da belirtirsiniz. İnşallah geçici bir şeydir ve sağlıcakla büyümeye devam eder kuzucuk
oylesinebiri__ Esrayd kuzenimde olmuştu her ay iğne vuruluyor du çok fazla fastfood ve abur cubur yediği için hormonları bozulmuştu
Esrayd oylesinebiri__ çok fazla fassfod yada aburcubur yemiyor. Kuzeninizde başka ne belirtiler vardı acaba tek başına tüylenme mi?