1newmom1 doktorlar kiloya takılmıyor ama boya bakıyorlar. Benim büyük kızımda zayıf, arkadaşımın oğlu 1 yaşında 8 kilo yaklaşık 3 aydında aynı kiloda. Sağlıklıysa kiloya bakmam ama boy önemli diyor ve kısa bebeği. Kontrol altına alalım dedi. Farklı bir doktora daha danışabilirsiniz kafanıza takıyorsanız eğer. Bence çok kısa değil ama genetikte önemli. Yemesi iyiyse tahin, ceviz, fındığa yüklenin ara öğünlerinde.