Arkadaşlar merhaba kızım 4 aylık olacak 2 aydır felan ellleri normal olarak ağzında ama parmak emmeyi öğrendi yakaladığı an bırakmıyor 😂 sürekli elini çekiyorum fakat baya seviyor nasıl bıraktırabilirim bu normal mi , sürekli böyle mi gider yaşayan var mı?