Sevilay53 sadece anne sütü alıyorsa kabızlık durumu kolay kolay Söz konusu olmaz her bebeğin yapısı farklıdır benim büyük oğlum her gün 2 kere yapardı mesela ama küçük oğlum şuan 3 ay 21 günlük 2.ayından beri haftada 1 yapıyor. Lütfen poposunu uyarmayın, yoksa bağırsak tembelliğin yol açabilir ve artık hep kaka yapmak için dışarıdan uyarı bekleyebilir. Huzursuz olduğunu düşünüyorsanız karnına masaj yapabilirsiniz bacak egzersizleri yaptırabilirsiniz