Kızlar kızım 18 haftalık ve 4 gün önce hasta olduk doktor zaditen damla verdi kızım 4 gündür huzursuz herşeye ağlıyor yatıncan kalkınca aklınıza ne geliyorsa ağlıyor sabahları çığlık atıyor damlanın yan etkilerinde huzursuzluk sinirlilik var sizce o mu yaptı ya da 4. Ay atağımı yaşıyoruz ilacı bıraktım bugün ama merak ediyorum