Hem pipetlisini hem de alıştırma bardağını aldım ama asla ikisinide istemiyor. Kendim nasıl içileceğini gösterdim sonrasında pipet kısmıyla çıkarıp denedim ama yok yani istemiyor ve kendini yerlere atıyor (12 ay 27 günlük). Dolayısıyla öncesinde kullandığımız mamajoo suluğa tekrar geri döndük. İkiside elimde kaldı kısacası