Tek değilsin canım.
Kızım 16 aylık ara sıra, yalnızken şöyle yapardım böyle olurdu diye düşüncelere girdiğim oluyor.
Ama hepsi geçer
Bu düşünceler ilk 6 ay çok fazlaydı bende, ama o büyüdükçe bunlar da geçiyor
Daha çok taze annesin. Zamanla hepsini aşacaksın
Vakit buldukça git dışarı Bi hava al. Bebeği bırakacak biri varsa Bi bakım yap, biraz uyu.
Destekle daha kolay atlatırsın🩷