Can2808 apartmandan müstakile geçen sene taşındım. Resmen huzuruma kavuştum. Tepeden sofra, halı silkeleyen yok, şarıl şarıl banyo balkon yıkayan yok. Hiç bakmaz aşağıda çamaşır var mı yok mu. Düşüncesiz insanlarla komşu olmak çok zor. Müstakilden yanayım, evimin önünde küçük bahçem, meyve ağaçlarım var. Kızım da telefon, tablet isteği azaldı, nerdeyse yok oldu.