Oğlumun 1 yaş tahlillerinde demiri ferritini hgb’si düşüktü epey Ferrum kullandık bi süre ama leke yaptı ve fırçalatmıyor diye bi süredir kullanmadım. Nerdeyse 2 katına çıkmış değerleri ama hala düşük maalesef Ferrum devam dedi doktor. Leke yapmadan nasıl kullandırtabilirim bunu :( şırıngayla ağzına sıkıyorum ama değiyor dişlerine sonrasında su da versem geçmiyor