Aymiri ben öğretmen değilim ama ben doğum yaptığımda doktorum söylemişti eşim polis olduğu için süt parası yatırılmıyormuş.sadece doğum parası yatıyormuş.ozamanlar 300 tl mi neydi.benden iki hafta önce aynı hastanede aynı doktorda bi arkadaşımda doğum yaptı onunda eşi benimki gibi polis onlarda almadı.emekli sandığı olanlara yatırılmıyor sanırım.