Herkese merhaba.Hamileyken braunun kulaktan ateşölçerini almıştım baya içime yaramıştı taa ki bugün bebeğimin bölgesel ateşi çıkana kadar.Yüzü soğuk vücudu sıcaktı(38.8)Soğuk kompleks yapıp düşürdüm ama iyi bir ateşölçere ihtiyacım var.Öneriniz nedir?