burcokovski Merhaba sevgili anneler,ne yaparsak bebeklerimiz daha mutlu ve huzurlu olur? Hem sohbet olsun,hem de birbirimize fikir verelim,ne dersiniz ?
Niyesordunbucevabi burcokovski ben bebeğimi gece gündüz kucakta gezdireyim dünyanın en mutlu bebeği olur 🤦🏻♀️
baykuskiz_ burcokovski deger vererek onun fikirlerini onemseyerek onlarında bir birey olduklarini kabul ederek ☺️ birlikte kaliteli vakit gecirerek
somurtkansirin burcokovski bebekleri değilde anneleri mutlu edecek bir şey söyleyeyim benimki yemek yerse en mutlusu benim 😅😅😅😅
Pamukhanim_ burcokovski sürekli kızıma konuşursam mutlu olur oda benim gibi ilgiyi çok seviyor💓 birde sürekli dışarıya çıksa ondan mutlusu olmaz
burcokovski Kesinlikle biraz hastaydım şu aralar kaliteli zaman geciremedik bir tık üzgünüm baykuskiz_
baykuskiz_ burcokovski cok gecmis olsun ama bu anlik bir sey degil ki bir omur bu sekilde gececek uzulmeyin o yuzden önünüzde ki güzel gunlere bakin ☺️
burcokovski Gerçekten de öyle yemek yedikçe yemek yaparsınız geliyor dün benim oğlum da sorunsuzca sebze yemeği yedi çok mutlu oldum 🙂somurtkansirin
burcokovski Benim oğlum da dışarıyı çok seviyordu ama yeni eve taşındıktan sonra hep evde kalmak istiyor anlayamadım 😁Pamukhanim_