elifzumra1206 evet öyle imiş 😄. Oğlum bana mesafeli duruyordu haliyle endişelendim bir de heyecanlı bir insanım dedim yani ne bilsin beni 14,5 aydır dünyada 😄. Sonra başladım yapay zekaya sorular yağdırmaya. İşte böyle davranıyor ama şunu da yapıyor işte kızdığım zamanlarım da oldu telafisi için uğraştım (özür dilerim+nedenini anlatırım+sarılrım). Bana bağımızın kuvvetli olduğunu, benim orada olduğumu bildiğini ve bu sebeple bu kadar rahat ettiğinden bahsetti ve sonra çocuğumun davranışlarını gözlemledim ve evet haklıydı. Yemek yemek istediği zaman bana geliyor, altı değişeceği zaman yine çok iyiyiz tabii ki güreşiyor ama keyifli 😄, bir şey isteyecek yine bana yöneliyor. Aslında vücut diliyle ve anlatabileceği şekilde gösteriyor. Fakat biz bize yakınlığını fark etmeyince sorun var zannedip haliyle endişeleniyoruz