ipeksiiimom Kızlar aranızda Göz kapağı ameliyatı olan var mı? Kendimi bildim bileli Göz kapaklarım cok düşük ve beni rahatsız ediyor aranızda bu operasyonu geçiren var mi
Busegr ipeksiiimom bir yakınım oldu çokta iyi para verdi ama çokmu kestiler ne oldu bilmiyorum arada bir acayip oluyor gözleri şaşı gibi herkeste aynımı bilmiyorum ama
alikaspain ipeksiiimom erken yaşta yapılması doğru olmuyor geri sarkma tekrar oluşuyor çünkü. Botoks deneyebilirsiniz
Marianne ipeksiiimom ben yaptırdım. 33 yaşındayken. Çok memnunum, akşamları daha da çok sarkardı kenarları, arabayı zor sürerdim.
ipeksiiimom alikaspain ya aslında benimki sarkma tarzında değil de doğuştan Göz kapağım fazla mesela eyeliner çeksem görünmez
ipeksiiimom Busegr benim de çevremde var 1-2 kişi yakın çevrem degil ama memnunlarmis ben de istiyorum belki burda olup deneyimini paylaşmak isteyen vardir dedim 🥹
ipeksiiimom Marianne görme konusunda bi sıkıntım yok ama görsel olarak kötü gözüküyor. Nerde ne kadara yaptırdınız acaba
ipeksiiimom Marianne bir de işlem ne kadar sürüyor iyileşme süreci uzun mu. Kizim 2.5 yasinda merak ediyorum süreç nasıl işliyor
Nikita ipeksiiimom zeynepinharikalardiyari yaptırmıştı. Ablası da yaptırmış. Hep memnun olduğunu söylüyor. Kadın göz kapağı estetiğinden sonra 10 yaş gençleşti. Işıldadı resmen
ipeksiiimom Nikita hemen yazarım. Sadece kizim küçük yanımda da kimse yok o zorlar mi diye düşünüyorum
Pol34 ipeksiiimom çok istiyorum ya hatta biraz da şakaktan gerdirme istiyorum genetik olarak kaşlarım düşük yaşla birlikte göz kapağım da düşüyor ama ne fiyat bilgim var ne de doktor araştırmasına girdim. 2 numaralı bebem biraz büyürse yaptırmak istiyorum
ipeksiiimom Pol34 valla benimki de 2.5 yasinda ben de 28 yaşındayım ama Göz kapaklarım düşüklüğü yaşımı daha da büyütüyor
Nikita ipeksiiimom incele bakalım. Belki aklına yatar. Benim göz kapaklarım düşük görünmüyor ama koca koca gözlerim vardı. Artık herkes gibi görünüyor 😅 kızımla benzer yanımız kalmadı. Benzemeliyiz 🫶🏻