kksna çocuguma tek bakıyorum desteksiz büyütüyorum 23 aylık şuanda. İlk zamanlar hiçbir iş yapmadım, yapamadım yeri geldi dışardan yemekten söyledim. Bende sütümü arttırmak icin sık sık sağım yapardım. Bebeğim uyudukça uyudum birlikte uyuduk, çünki bebegimin bana ihtiyacı vardı, uykusuz kalmamam önemliydi. 1 senedir falan düzgün iş yapabiliyorum. Anca oturdu herşey, ben temizlik yaparken oda peşimde dolanıyor onada bez veriyorum veya birlikte yapıyoruz. Yemekte de öyle tezgaha çıkıyor ona da oyuncak bıcak biber veriyorum oda yapıyor eğleniyor yada bardağa su koyuyorum onla oynuyor. Asla hiçbirşey dört dörtlük değil. O instamomların bakıcıları var. Çocuguna bakıyorlar. Yani illaki destek alıyorlar birilerinden. Bebeğim yeni doğdugunda tezgahta lavaboda bulaşık yığınları vardı 2-3 gün beklediği oldu. Eşim temizlikçi alıyordu arada bebeği anneme bırakıyordum öyle ablalarla yapıyorduk vs. Şuan dip köşe detaylı yapamasam da günlük temizliğimi yapabiliyorum. Merak etme sende yapacaksın bebeğin küçük sanırım