fsmzpg Sigara içip emzirenler var mı? Bi kısım süte geçer bir kısımda geçmez ciğerlere gider diyor. Sizce?
Hiilyuss fsmzpg aldıgın nefes de ciğere gidiyor ama kandaki oksijen miktarını da etkiliyor demek ki geçiyor😂
organikirmik fsmzpg kısım dediğiniz kim, bilimsel makaleler geçtiğini söylüyor çünkü arkadaşım için araştırmıştım
fsmzpg organikirmik hani fikir ayrımı var yani bende çok araştırdım araltırmalarda geçildiği söyleniyor yinede merak ettim
deniziniz fsmzpg geçiyor yaa kanına işliyor ve anne sütü de kandan üretiliyor bir de kokusu var. Sigara içtikten saatler sonra bile bebeği kucağınıza alsanız kokudan etkileniyor. O yüzden hamileyken ve emzirirken bıraktım, kızım 2 yaşındayken geri başladım djdjdkdkks
derya0712 deniziniz siz bensiniz 😂😂😂bende 18 aylik oldugunda baslamistim, artik memede degildi bebegim ve dayanamamistim sigarasizliga 🥹
surprizbebe fsmzpg sigara heryere geçer bence. Bi kere o iğrenç kokuyla bebeğe yaklaşmak… üstünü değişsen saçın kokar,elin kokar,ağzın kokar… Valla eziyet ya. Ben yıllar önce sırf bu koku hassasiyetim yüzünden bıraktım
fsmzpg surprizbebe bende kullanılıyorum şuan malesef ama çift mentollü sigara içiyorum hem koku kalmıyor hemde çok hafif bişey
Busegr fsmzpg geçiyor sütün tadını değiştiriyor. Çok stresli bir lohusalık dönemim vardı bende içtim ama kızım zamanla reddetti bence sigaraylada bağlantısı var
acemianne3 Busegr maalesef bende sigara kullanan bir anneyim bebeğim şu an dört buçuk aylık geçenlerde sütümün tadına bakmak istedim merakımdan bildiğiniz şekerli süttü. Reddetmesinde bence tadıyla alakası yok. Ha sizin sütünüz nasıl bilemem ama o düşüncede değilim.
Busegr acemianne3 senin aldığın tatla çocuğun aldığı sütün tadı farklı ama öyle düşün kokusu bile basite indirgenecek birşey değil bize hafif gelsede dünyaya yeni ayak uyduran minik insanlar için çok fazla. Herkesin yaşantısı farklı kim nasıl süreç geçiriyor bilemem ama emzirme döneminde illaki içilecekse çok minimal düzeyde tutulması taraftarıyım
fsmzpg acemianne3 benımde sütümün tadı hala aynı aslında tadı değişmedi neredeyse 7 aylık olacak kızım hala çok emiyor maşallah çok şükür
acemianne3 Busegr haklısınız evet az miktarda içmeye özen gösteriyorum kokusuna da dikkat etmeye çalışıyorum ama maalesef siniyor bir şekilde emzirdigim içinde tedavi göremiyorum doktorlar izin vermiyor. Rabbim yardımcımiz olsun içen bütün annelerin.
anonimli Değil kana süte geçmesi Üstünüze sinen kokuyla direkt bebeğe yaklaştığınızda o koku bebeğin ciğerine iniyor.