Kızlar selam. Büyük kızım aklı eriyor artık ne konuşulsa falan anlıyor haliyle. Babasını soruyor bana gün içinde, çalışmaya gitti diyorum bebekleşiyor. Okula götürdüm öğretmenle isim vermeden hatta eşim olduğunu bile belirtmeden konuştum ki kızımda yoktu yanımızda üstü kapalı anlattım baban uzağa işe gitti diye bahsettim dedim sonra kızım eli ağzında yanımıza geldi niye böyle davranışları acaba hissediyor mu? Hissettirmemeye çalışıyorum elimden geleni yapıyorum ama bir yerde eksiklik var sanki. O süreçte ben sabahları erken cezaevine gittim birkaç gün ondan mı acaba