Herkese merhaba. Bebeğim 3 ay 29 günlük, gün içerisinde kucağımda uyuyor genelde çünkü yatağa koyunca uyanıyor. Ancak malumunuz insan sıkılıyor dolayısıyla telefonla ilgileniyorum. Ama son zamanlarda kızım kucağımdayken telefona bakma konusunda içim rahat etmiyor çok yakından radyasyon alıyor diye. Siz bu konuda çok dikkat ediyor musunuz?