Kafasının Arkasında 3 tane fındık kadar şişlik var nöroloji gösterdik çocuklarda lenf bezleri şişer dedi … İnternette okudum korktum. Çünkü sabit hareket etmiyor sert ve sürekli orayı kaşıyor oğlum 2 yaşında kilosu boyu güzel diye bı işlem röntgen falan çekmedi doktor çevresinde bilen duyan var mı başka bölüme gideyim mi geceleri hiç deliksiz uyumaz oğlum sütten kestim hala ağlayarak uyanıyor dişleri çıkardı hala kulaklarıni kapatır eller valla bilmiyorum ne sorunu var çocuğumun yoruluyorum birşeyi var da bulamadık diye düşünmekten