snmyrmg Bebeğim 8 ay 5 günlük ek gıda mama uyku düzenini dengesini nasıl yapıyorsunuz? Gündüz uykularını kaç tane saat aralıklarınız vs..
accountant snmyrmg 2 3 uyku yapıyor yarım saat oluyor genelde arada kıyak geçiyor 1 1.5 saat uyuyor bir uykusunu gece 11 de uyuyor. Ek gıdayı her gün 2 öğün vermeye çalışıyorum ama veremediğim de oluyor su içmeyi hiç sevmiyor 8. Aya geçtikten sonra doktor 3 öğüne geçebilirsin demişti ayın 11inde 8 aylık olacak daha olmadı.
emrzynp snmyrmg 8 ay 21 günlük 2 ana öğün 1 ara öğün yaptırıyorum . Ha bire de meme yiyor aklına estikçe oyun mu oynuyor yiyor mu bilmiyorm 😂 bazen 2 bazen 3 uyku yapıyor 40dk 1.5 saat arası. (Ben yanında yatınca 1.5 saat uyuyır) gecede her uyanmwdq meme istiyor on kere uyanıyordur(bıktım) 4. Aydan beri böyle hareketlendikten sonra emekleme dönme ayağı kalkma gibi durumlar başladığından beri uyku yok.
bigemmom snmyrmg 2 uyku 1 şekerleme yapıyor ilk uyku 1.5 saat 2. 45 dk yada 1.5 saat son uyku yarım saat akşam 8 de uyuyor sabah 7 7.5 uyanıyor gece 1 2 kere uyanırdı çok sık uyanıyor artık atak geliyo sanırım Ek gıda 2 öğün 8.ayda 3 öğün vericem 7 ay 20 günlük
huhuuu snmyrmg 8 ay 12 günlük. Gündüz 2 uyku yapıyor. Bende 2 ana öğün veriyorum sadece zaten çok az yiyor. Doktor 8. Ay kontrolünde artık doyumluk verebilirsin dedi ama pek yemiyor.
acemibiranne7 Gündüz 2 veya 3 uyku yapıyor . Ama çok kısa uyuyor gece zaten 2 saatte bir uyanıyor.. Ek gıda öyle çok düzenli vermiyorum bazen 2 öğün bazen 1 . Peki siz, ?
snmyrmg acemibiranne7 bende 2 ana 1 ara öğün veriyorum bizim de uykular bazen 2 bazen 3 oluyor 20.30-21.00 gibi uykuya geçmiş oluyor sabah 4-5 gibi kalkıyor ben mama ve ek gıdayı oturttum mu bilmiyorum 🤷♀️
siyahsakin 8 ay 12 gunluk. Ek gida 2 ana 2 ara ogun. 3 uyku hala yarim saat 2 saat arasi keyfe gore. Aksam 8 yatis. Gece bir kez besleniyor. Sabah 7 de kalkis
ikibebedublekahve siyahsakin maşallah maşallah 🧿 8 ay 17 günlük oğlum 8. Aya girdiğinden beri gece 20 dk yarım saatte bir uyanıyor ya anam ağladı 🥲🥲
snmyrmg bigemmom ben hiç atak yaşamadım çok şükür nasıl bir şey bilmiyorum ama dişimiz çıkmadı hala korkuyorum
snmyrmg huhuuu bizim doktorumuz net bir şey demedi maalesef ben bebeğime göre hareket ediyorum benimki bayağı yiyor uzun zamandır 😅