gulsen64 joie kullandık biz 1 yaş araları vardı. Arkalı önlü olanlardan. Arka tam yatar oldugundan yenidoğan bebegi de rahatlıkla yatırabildim. Pusete gerek duymadım. Tek önerim ikinci el alın zaten cok uzun süreli kullanılamıyor malesef. Şimdi normal bir bebek arabasını tam yatar yapıp arkalı önlü oturtuyorum ikisini 😂 2 ve 3 yasındalar. 1 yıl kullanabildim ikiz bebek arabasını