alpaslanmom_ SooMin ek gıdaya kadar iyiyse aslında yemesi lazım çünkü hevessiz çocuk en bastada yemiyor
yenibir alpaslanmom_ öyle valla aç kaldı diye hep kendi kendimi yerim 😀elim de kaşık evin içinde dolanırım peşlerinde
Deletedmom_968 alpaslanmom_ ben almıyorum tuvalete kapıdan haberleşiuoruz çok mızıklarsa kapı açık oluyor yine hayır vs diyorum
Minikkalbinannesi alpaslanmom_ bende c diyorum canım 😂 Yemeğini şükür doyacak kadar yiyor😂 Uykusunu da çoğu zaman maşallah uyur😂 Ama ben olmadan oyun oynamıyor genelde hep yanında birisi olmasını istiyor😂