birminnakannesi06 Kızlar kızım 33 aylık dışarıda çok sessiz kalıyor kendini koruyamıyor sürekli benimle gelen gidenimiz öyle yok.Dün babasıyla hayvanları oynatıyorlardı babası oyunda kurabiyesi aldı tekrar isteyemedi çok takıldık ne yapabiliriz normal mi böyle olması
zeyneppce birminnakannesi06 benim kizim da 3 buçuk yaşında disarda mesela arkadas edinmek istemiyor onlari tanımıyorum diyip kapatiyor konuyu hic yaklaşmıyor. Yeni insanlar gordugunde sessizlesiyor mesela evimize misafir geldiginde cok cok az konusuyor. Daha küçükken cok sosyaldi birini gordugu zaman seviniyordu ama biz de genel olarak evin içinde yalnızız buna alıştığını düşünüyorum. Tek çözümü yasitlariyla bol bol vakit geçirmesi bence
forumamigeldik birminnakannesi06 benim arkadaşımın kızı öyleydi. Kreşe gittiğinde açıldı yavaş yavaş. Şimdi çekinmiyor.
Meryemmmmmmmm Benim kızımda öyle çok sessizdi 2 buçuk yaşında oyun parklarına götürdüm yaşıtlarıyla oynattım şuan biraz daha açıldı ama hala tek kalmaktan korkuyor yanında oynuyorum sürekli
birminnakannesi06 Meryemmmmmmmm tek kalmaktan korkmuyor ama çok çekingen birisi birşeyi aldımı hayır demiyor o istedi aldı diyor
birminnakannesi06 zeyneppce benim kızımda tam tersi arkadaş edinmek istiyor onlarla ilgili soru soruyor bilgi almak istiyor ama gelin görün ki etrafta yaşıtı hiç yok.Haftalık oyun grubuna yazdırmayı düşüyorum en azından çocuk görür
birminnakannesi06 forumamigeldik umarım kızımda açılır ileride sessiz kaldığı için sorun yaşar diye düşünüyorum