nurcafune Bebeğim erkek yedi ay dokuz günlük 7,5 kg kilosu az mı sizce yedi aylık bebekler on Kilo oluyor internette görüyorum moralim bozuluyor
simseklivekalpli nurcafune böyle bir genelleme yok ki. Bebeğiniz kaç kilo/hangi persentilde doğmuş, kacar kg almış, kendi eğrisinde devam ediyor mu, bunlar önemli. Gerisi boş lakırdı.
CilekliKedy nurcafune neden az olsun etraftakilerle kıyaslamayın kendinizi gayet güzel kilosu bir yaşındaki kızım 8 kilo ve gayet de yeterli kiloda
elifderya nurcafune benimki 14 aylık yeni 8 kilo oldu bende çok üzülüyorum hiç birşey yemiyir sutumde yok
Kaardelen simseklivekalpli Kesinlikle katılıyorum. Benim oğlumda 36 aylık (3 yaş 6 aylık) 18 kilo. Kimi kilolu diyor kimi zayıf 😂 Boş insanlar.
simseklivekalpli Kaardelen maşallah 🌸 benim çocukların geneli zayıf, ama kendi persentilinde devam ettiler sağlık sorunları da yok. İnsanların kilo takıntısı ve zorbalamasi bilmeyen, zaten pimpirikli olan anneleri de telaşa sokuyor.
Kaardelen Hiilyuss Değil mi ama..😂 Zayıf duruyor dedikleri zaman bana da cinnet geliyor. Yapı olarak zayıf duruyor olabilir ama 18 kilo yani nesi zayıf bu çocuğun diyorum asla susamam.
Kaardelen defnevedoruk Düşünün o kadar hadsiz insan var ki ne pürüz çıkarıp söyleyeceklerini şaşırıyorlar. Bende hayret ediyorum.
Kaardelen defnevedoruk Gayet ideal bence kızınızın kilosu. Kilo fazlalığı çok da iyi bir şey değil bana göre.