baykuskiz_ Evet hanımlar benim çok hosuma gidiyor ilginç isimleri duymak sizin de cevrenizde var mi acaba 😅 Mesela benim cevremdeki aklima gelenler Allahverdi Dünyamalı Şamama Sarı kafa 😅 Durdağı Mesela bir öğrencim var ismi baba 😅 cocuga baba diyoruz 😅 Şam Aklima gelenler bunlar geldikçe guncellerim yine 😅 sizlerinde varsa merak ediyorum 😅
KendiEvimdeDeplasmandayim baykuskiz_ ilginç olduğunu düşündüğüm isimler vardı ama sizinkilerin yanında gayet normal kaldı 😂
baykuskiz_ reyrey1149 hahha normallesti artik ilk geldiginde tuhafti da simdi normal geliyor 😅 ismini cok kullanmıyorum 😅
Zeytin-gozz1 mysohn7 ahahhah evet bizde de var Bi yosma teyze ama adını kullanmamak için attığımız taklaları görmeniz lazım 😃
annediyebiri mysohn7 bu isme sahip birisiyle tanışmıştım inanın gülmemek için çok zorlandım ama anlamına bakınca aslında güzel neşeli kadın demekmiş
mysohn7 baykuskiz_ ben utandığımdan kadına ismiyle hitap edemiyordum 😂 Bide Kıyma var et anlamında değilmiş de eskiden Allah’ım ona kıyma anlamındaymış 😂
Tugcebb reyrey1149 bunu görünce aklıma geldi küçükken mahallede birine hanım yada kadın diyorlardı net hatırlamıyorum o tarz bir şeydi, niye böyle diyorlar acaba diye düşünürdüm hep 😂 ismiymiş
Marianne baykuskiz_ kızımın adı, çok anlamlı isim. En çok garibime giden isimler Arapça sayılar Fatma, Vahide, Saniye, Rabiya bir de Hatice. İnsan çocuğuna numara verir mi yani?
reyrey1149 baykuskiz_ benim ismimi kadın koymuşlarda babaannem sürekli isminde sorun yaşadığı için benim ismimi değiştirmiş 🤣kılpayı kurtulmuşum🤣
SevimliHayaletCasper baykuskiz_ Tamam diye isim görmüştüm ekranda hastane randevumu beklerken. Çok şaşırmıştım
baykuskiz_ SevimliHayaletCasper hahahah kesin cok cocuklari vardir tamam yeter anlamindadir ama yani cok tuhaf cidden 😅