Bebeğimde sarılık çıktı 1 gün hastanede yattık değeri 16 dan 10 a düştü kilo kaybı vardı doktorumuz mama takviyesi verdi doymadığında ver diye . Mamanın içine anne sütü de ekleniyormuş galiba bi tanıdık ebe öyle söyledi 30 cc biberona 10 cc anne sütü 20 cc mama dedi deneyip kullananız var mı ?