oglusannesii Evet kuzum bende ilk oğlumda tatile gittiğimizde bebekken ve diğer yaşlarda gittiğimize göre kıyasladığımda mesela bebekken en en rahat olduğu zamanlarımızdı diye düşünüyorum. Çünkü 1 yaş sonrasında hic durmuyorlar malesef istekleri oluyor daha çok mizmizliklari oluyor surekli park , oyun yerleri vs. Bunlara talepleri oluyor. Adam akıllı oturup yemek yiyip , kahve bile içemiyorduk. Çok hareketli neşeli bir cocuktu. Hep oyun parklı olan yerlere gitmeye çalışıyorduk ama orada da sıkıntı çıkıyordu pasif bir çocuktu surekli vuruyorlardı kendini savunmuyordu sonra kaos oluyordu. Simdi 7 yasinda hala öyle mesela akran zorbalığı cok oldu 1.sinifa gidiyor.
Sana diyeceğim bir çocukla en rahat zamanlar bebeklik dönemi bence🫶🩷 Şuan 7 aylık bebeğim var mesela. Kurban bayramında bende tatile çıkmayı dört gözle bekliyorum 🫠